pátek 31. října 2014

Španělsko update

Mám se pořád skvěle, ne li lépe. Je tu stále hezké počasí, svítí sluníčko. V noci je teda zima jako prase - jsou tu velké výkyvy. Virginie spí v županu, laskavě mi zapůjčila svojí extra deku a nabídla několik roláků. Okna netěsní, spím v ponožkách a mikině. 

Mám brigádu a jsem za ní moc ráda. Nemusím tak řešit jestli si dám v hospodě 5 nebo 6 piv. Haha, ne, to samozřejmě nedělám. Pije se na ulici, všichni se shlukujou na náměstí. O víkendu v noci je to hlava na hlavě. Už dvakrát mi bylo naznačeno, že se svým lahvovým vínem jsem dost posh a fancy girl, protože tady se pije výhradně krabicové nebo levnej tvrdej. Jako krabičák na poblití za 60 centů nebo radši dobrý lahvový víno za 1,30e? Seriously? Navíc jako proboha, přijdu si na dost stará a moc fancy na to abych pila víno z krabice.

Dávám hodiny angličtiny dětem. Celkem asi 11h tejdně a je to teda mazec. Nemůžu říct, že by mě to nějak extra bavilo, děti rozhodně nejsou moje parketa. Myslím ale, že mě mají celkem rády. Jestli se chtěj při učení válet po zemi nebo třeba mlátit hlavou do zdi, prosím pěkně, jen když se to nedozví rodiče. Když očekávám, že mi paní máma přinese kávu, poprosím Carlose aby si sundal brankářské rukavice, schoval míč a posadil se. Funguje to bezvadně. Troufám si tvrdit, že to na jejich výkon nemá žádný negativní dopad. Dělám jak radil Amos. 

Studenti z mojí fakulty natočili video o Erasmácích ve kterém figuruji jako jedna ze studentů. Zajímalo mě, jestli moje chatrné znalosti jazyka nejsou na překážku. Prý čím horší španělština, tím lepší. Tak je jasno, proč si mě vybrali.

Kanoistika není sport pro mě. Raci nejsou problém, ale asi nejsem takový dobrodruh, jak jsem si myslela, ale hlavně by mi vadilo oblíkat se do cizího neoprénu. Jsem dost fancy girl. 
Chodím dvakrát týdně na bouldr a je to paráda. Byla jsem také na hodině tance a to byl horor díky mému tanečnímu partnerovi. Nikdy více por favor.

A abych nezapomněla, v neděli jsem běžela půlmaraton a bylo to boží. Krásná trasa, atmosféra, běžěla jsem do pohody a ještě to dala pod 2h. Univerzita mi dala triko s nápisem na zádech Erasmus a mým jménem. Moc se ten umělecký výtvor nepovedl, ale tak dobře, mám památku.


Takže tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat