neděle 30. června 2013

O Sněhurce a jiné pohádky

Nejzajímavější informace dnešního dne - Sněhurka nesmí chodit ven, protože by jí ostatní divoké kočky natrhly prdel a možná by ji i zabily.

Dnes jsem byla ve starém Dillí. Byla to trošičku síla. Indie je opravdu neuvěřitelná. Svezla jsem se rikšou. Byla to síla. Tuhle větu bych mohla použít na všechno. Jízda rikšou byla jako na horské dráze či po autodromu. Musela jsem se držet abych z ní nevypadla :)

Navštívily jsme Red Fort, kde to bylo plné turistů a front. Největší zážitek mám asi ze zdejší návštevy toalet. Nebudu vůbec přehánět když řeknu, že jsem měla co dělat, abych se nepozvracela.

Místní se s námi chtěli často fotit. Jakmile s tím někdo začal, dalších 20 se přidalo. Troufám si tvrdit, že teď budeme s Andreou figurovat na indických FB profilech jako girlfriends. Fotit se ale chtěli hlavně mladší holčiny.


Důkaz, že jsem živá a zdravá. Jen jsem trochu změnila outfit.
Moje nové kamarádky, z leva Bára, Jana a Jana.

Celý den byl plný zážitků a dojmů. Byly jsme v birds hospital - ptačí nemocnici, kde jsou ošetřováni pacienti a po vyléčení propuštěni na svobodu. Zatímco my holubi vyháníme, tady je léčí. Bod pro ně. Andrea mě vzala do míst, kam bych sama nikdy nevkročila. 




Nejprve mi bylo hloupé fotit lidi. Je to ale to nejzajímavější a prý jim to nevadí, tak jsem se odhodlala a zachytila dvě žehličky.


Tato žena vypadala velmi mile a snad i spokojeně.


Tato žena je nejspíš tím prvním člověkem, kterého mi bylo líto.


Typická ulička v Dillí


Mešita

Celé je to náročné na vstřebání. Cítím se špatně, že bydlím v luxusu, ale jsem za to moc vděčná. Asi bych tu jinak dlouho nevydržela. 

Pro odlehčení vsuvka do food blogu. K obědo-večeři byl dhal, španát s paneerem, kuře v čemsi a placky (naan). Obejdnaly jsme si to napůl a neměli šanci to sníst. 


Bylo to vynikající, ale věřím, že se to rychle přejí. 

Večer nás ještě čekal koncert chorvatské kapely při oslavě vstupu Chorvatska do EU. Párty skoro jako na Z-festu. Ne kecám, chybělo růžové pivo.




Žádné komentáře:

Okomentovat