středa 4. března 2015

Už zase v Německu

Jsem od pátku v Německu, od neděle ve svém novém bytě v Berlíně. Mám dámské městské kolo, jezdím na něm v sukni, maso jsem jedla od svého příjezdu jen jednou a jsem nucena třídit odpad. Jen ve svém pokoji si můžu dovolit házet vše do Restmühlu (mám pocit, že by mi jinak hrozila výpověď z práce i bytu). Kolegyně nám všem dnes rozeslala instrukce, jak správně třídit (nejasnosti zůstávají nevyjasněny).

Berlín je fakt tak cool jak se o něm vypráví a moc se mi líbí. Bydlení mám v samém centru všeho hipsterství a vegetariánství, v Kreuzbergu. Jediná nevýhoda našeho bytu je, že v kuchyni je kompost, který strašně smrdí. Co hůř, kytka v mém pokoji dnes evidentně byla pohnojena.

Část mojí obří cimry
Jiná část mojí obří cimry

Zřejmě kvůli všeobecné šetrnosti jsou i pouliční lampy tak nevýkonné, že i v městských částech musím běhat s čelovkou. Teď přichází umělecká série.




Smysl pro detail

Poradím jak na to: nekvalitní foťák v mobilu proti světlu, nejlepší efekt v noci. 
Kdo ví, třeba se mé fotky dostanou na výstavu do Kulturhausu. Tady se ty trendy tak strašně rychle mění...

Na závěr několik faktů o Berlíně tady

Žádné komentáře:

Okomentovat